GRY

piątek, 2 września 2016

Z cytatem oraz wielka niespodzianka :)

Witam cieplutko i słonecznie .
Dziś karteczka z pięknym cytatem w ulubionych kolorach koleżanki, która waha się w podjęciu pewnej decyzji.
Mam nadzieję że moja karteczka Jej troszkę pomoże :)




A teraz opowiem o niespodziance jaka dotarła do mnie zupełnie niespodziewanie .
Otóż jeśli idzie o owijanie książek do szkoły to od zawsze jestem tradycjonalistkom i wszystkie książki owijam w papier a potem dopiero zakładam na to przeźroczyste owijacze no i siedzę wczoraj i wszystko owijam (a mam dwa komplety książek ) ....i owijam aż nagle mój młodszy Syn wpada do domu z kopertą i mówi ,że to do mnie .
Ze zdziwieniem odpakowuję zawartość i moim oczom ukazuje się coś takiego :)


Owy komplet podziwiałam niedawno na blogu Ani .
Odkąd pamiętam bliskie mojemu sercu są wszelakie korale ,kolczyki itp jednym słowem biżuteria ,ale od jakiegoś czasu sama zauważam ,że moje upodobania w tej kwestii nieco się zmieniają i to co kiedyś mi się podobało dziś leży w kuferku i czeka na inne czasy .
Ostatnio wybieram biżuterię taką można by rzec artystyczną i naszyjnik Ani od razu wpadł mi w oko .
Więc wybaczcie mi młodzieżowy tekst ale kiedy otworzyłam kopertę czułam się jak "posikana " z radości .
Aniu ślicznie dziękuję !!!
Ania dołączyła kilka słów od serca oraz herbatki z serduszkami :)



Na dziś to tyle .
Dla nas wreszcie zaczyna się czas urlopu i pakujemy się na wyprawę w ukochane Tatry .
Także zostawiam Wam pozdrowienia i do zobaczenia :)

9 komentarzy:

  1. Dobra z Ciebie koleżanka Basiu. Mam nadzieję, że ta śliczna karteczka pomoże podjąć słuszną decyzję. Gratuluję Ci prezentu! Ten naszyjnik widziałam już u Ani i mnie również zachwycił. Życzę Ci wspaniałego wypoczynku i pięknej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że koleżanka podejmie słuszną decyzję a karteczka, piękna zresztą jej w tym dopomoże. Śliczny prezencik otrzymałaś . Mnie też by ucieszyły takie leciutkie koraliki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko, przede wszystkim życzę Wam wspaniałego urlopu.
    Kartkę dla koleżanki zrobiłaś piękną i w ogóle sam Twój gest jest wspaniały.
    Naszyjnik naprawdę niezwykły.
    Całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka urocza i od serca, myślę, że koleżanka podejmie słuszną decyzję.
    Cieszę się Basiu, że spodobała Ci się moja niespodzianka:)Zadałaś pytanie czy naszyjnik jest do kupienia, więc pomyślałam, że wyślę do Ciebie i będzie niespodzianką. Ja zmotam następny:)
    Miłego wypoczynku życzę. Buziaki zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna karteczka ; liczę na to, że pomoże Twojej koleżance podjąć słuszną decyzję;
    też bardzo lubię takie artystyczne, nietuzinkowe korale
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Basieńko po dość długiej mej nieobecności - w tak dla mnie trudnej decyzji powrotu do blogowania wystarczyły tylko dwa słowa naszej koleżanki blogowej a brzmiały one - a szkoda - więc wróciłam poczułąmże chyba warto - ty natomiast masz dobre serducho więc się nie dziw że cię prezentami tak pieknymi obdarowywują - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka i na pewno pomoże koleżance podjąć słuszną decyzję. Świetny prezencik na urlop się przyda a zapowiadają jeszcze piękną pogodę. Miłego wypoczynku i dużo słoneczka.

    OdpowiedzUsuń