GRY

piątek, 7 lutego 2014

Anielskie śmieszki .

***


Witam cieplutko, nieco rozmarzona :)
Ostatnio nalepiłam kilka aniołów i cały dzień chodzą za mną i proszę o swoją premierę :)
Niniejszym to czynię i przedstawiam moje tworki.
Każdy inny ,każdy na pozór śmieszny i zabawny .
W sumie trochę są podobne do mnie bo lubię bawić się kolorami i chyba przeważnie jestem uśmiechnięta :)
Oto one :






Ciekawa jestem czy zgadniecie ,który z tych aniołów najbardziej mi się podoba .
Mała zabawa dla Was :)
Będzie nagroda dla zwycięzcy :)
PYTANIE - KTÓRY Z ANIOŁÓW NAJBARDZIEJ MI SIĘ PODOBA :)))

To lepienie aniołków ,malowanie ,zdobienie to wspaniała zabawa ,ale też oderwanie się od rzeczywistości .
W mojej głowie już kołyszą się anielskie wersy i chęć spróbowania lepienia baranów hi hi hi i owieczek :)
Pozdrawiam najpiękniej życząc miłego weekendu :)))

18 komentarzy:

  1. Basiu, stawiam na tego z kwiatem, w niebieskiej sukience, jest romantyczny i pasuje mi do Twojej poezji...ale wszystkie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie ...
      serce skradł ten którego Janusz wytypował :)))

      Usuń
  2. Aniołki są piękne !!!
    Świetnie wyszły.
    Mi się spodobał ten pierwszy z serduszkiem.
    I tak myślę, że Tobie może też najbardziej się spodobał ten z serduszkiem ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się :)
      mój ulubieniec to ten pierwszy z serduszkiem :))))
      dobrze obstawiłeś ,zatem biegnę poprosić o adres :)))

      Usuń
  3. Hola!!!
    Unos ángeles muy románticos y dulces. Me encanta el de la 2ª foto.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam w swoich progach :)
      bardzo mi miło :)
      pozdrawiam i zapraszam :))

      Usuń
  4. Basiu kochanie a czemu mi nie powiedziałaś że nagrody rozdajesz ni c tylko hihihi chachacha - no dobra jakie one są to ci powiedziałam przez telefon ale tu też powiem są wszystkie piękne mi najbardziej się podoba ta we fioletowej sukience i żóltym kapelusiku to i myślę że tobie również tak samo buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa Marii bo to tak przy pisaniu posta wyszło :)))

      Usuń
  5. Stawiam na fioletową blondynkę, jest trochę do mnie podobna..... mnie się podoba, to może tobie też? A tak w ogóle to wszystkie śliczne, choć każda inna:)
    pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm ,a ja sobie Ciebie wyobrażam jako kobietę o ciemnych włosach :)))

      Usuń
  6. NIKT NIE WYTYPOWAŁ ANIOŁA W ZIELONEJ SUKNI...SZATA TROCHE TAKA ORIENTALNA...PIĘKNE ANIOŁKI bASIU...NIEZŁA KOLEKCJA!

    OdpowiedzUsuń
  7. :))KAŻDY W SOBIE MA TO COŚ I DOBRZE:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem że trafiłaś :)
      jak na nie patrzę to każdy z nich ma cos w sobie :)))

      Usuń